כללי:

  1. אתר סטור פיסי (להלן "האתר" או "החברה") משמש כקניין אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל.

בעלת האתר הינה חברת ארקדינט-פתרונות תקשורת אינטרנט ומחשבים,.

  1. כל מבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ולקבלם, וכי לא תהא לו כל טענה כנגד בעלי האתר מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו עפ"י התקנון וכללי ההשתפות בו.

הזכות להשתתף במכירות הנערכות באתר:

  1. ההשתפות מותנית בהרשמה לאתר ומסירת פרטים אישיים מלאים, נכונים ומדויקים, הכוללים שם, מס' טלפון וכתובת דואר אלקטרוני תקינה.
  2. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של הלקוח תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי בעת השלמת הליך המכירה.

מוצרים ושירותים המוצעים למכירה באתר:

1.החברה תציע לרכישה באתר מוצרים ו/או שירותים בדגמים, בסוגים וכמויות לפי בחירתה ושיקול דעתה הבלעדי, הפרטים באתר כוללים את תמונת המוצר, שם היצרן, הדגם, מפרט טכני, מידות ומשקל המוצר. עם זאת, התמונות המתפרסמות באתר הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החברה.

  1. כל המוצרים באתר המוצעים למכירה הם חדשים, באריזתם המקורית, ונושאים תעודת אחריות מקורית, אלא אם כן מצוין במפורש אחרת, בתיאור המוצר.
  2. התוספות והשידרוגים הניתנים כאופציה בחלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר, אינן נכללים בסכום המכירה הרגילה והן כרוכים בתוספת תשלום.
  3. במידה והמוצר אזל מהמלאי, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה, ו/או להציע ללקוח מוצר חלופי.

חיובים ותשלומים:

לרשות לקוחותינו עומדים מספר דרכים לתשלום:

  1. ביצוע תשלום באמצעות כרטיס אשראי, לאחר אישור העסקה ע"י חברות האשראי. עסקאות מעל 500 ₪ מותנות בחתימה ומילוי פרטי הלקוח בטופס "חיוב כרטיס אשראי" שישלח ללקוח בפקס/דוא"ל ויוחזר אלינו בצירוף תעודת זהות.
  2. ביצוע תשלום באמצעות העברה בנקאית.
  3. ביצוע תשלום בהעסקה טלפונית.
  4. במזומן לשליח מחברת השליחויות.
  5. תשלומים בשקים -כפוף לאישור חברת אשראי (ern) ובתוסף של 5% ניתן לפורס עד 6 תשלומים וכפוף לחתימה על הסכם ern
  6. עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה. רק לאחר אישור ההזמנה או הפקת חשבונית יבוצע החיוב. אי ביצוע חיוב משמעו שלא התקיימה עיסקה בין המזמין לחברה. השארת פרטי תשלום לכשעצמם אינם מחייבים את החברה לביצוע עסקה. לאחר ההזמנה במידת הצורך יווצר עמכם קשר לאישור ההזמנה או להשלים פרטים נדרשים לצורך השלמת ההזמנה.

סטור פיסי שומרת לעצמה את האפשרות לא לבצע הזמנה מסויימת או לבצע ביטול הזמנה בכל עת וזאת על פי שיקול דעתה של סוטרפיסי.

אספקת המוצרים:

  1. החברה תדאג לאספקת המוצר או השירות שנרכש באתר, לכתובת שהוקלדה בדף ההרשמה.
  2. מועד אספקת המוצרים ו/או השירותים ללקוח הוא בימי עבודה(בימי א-ה), הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של המזמין.  החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ולהתאימו לצורכי הלקוח, וזאת בכפוף למדיניות חברת ההובלה.
  3. החברה אינה אחראית לכל איחור באספקת המוצר שאינו בשליטתה. במקרה של איחור באספקה רשאי המזמין לבטל את הזמנתו ולקבל את מלוא כספו בחזרה.
  4. אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח באמצעות חברת שלחוויות עד7 -3 ימי עבודה, בעלות של 49 ₪ או באמצעות דואר רשום לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח עד 14 ימי עבודה, בעלות של 29 ₪ (משקל המוצר לא יעלה על 2 ק"ג).
  5. באפשרות הלקוח לבצע איסוף עצמי מחנות החברה בתיאום מראש.
  6. מוצרים הנשלחים בדואר שליחים יישלחו חינם עד 3 פעמים , אם ולאחר מכן עדיין לא נעשה מענה מצד הלקוח , יחוייב בסכום סמלי של עלות המשלוח בלבד.

אחריות ושירות:

    • אחריות והגבלת אחריות
      1. לאחריות, המוצרים הנמכרים באתר מסופקים עם חשבונית המהווה תעודת אחריות כדין.
      2. האחריות הינה אחריות מוגבלת. החברה הינה ספק שירות בלבד!
      3. האחריות הבלעדית למוצרים ו/או שירותים, אספקתם, איכותם, טיבם ועמידתם ויכולתם חלה על היצרנים ו/או היבואנים ובהתאם לתעודות האחריות המצורפת לכל מוצר שיירכש באמצעות האתר. האחריות היא על כל תקלה טכנית, תפעולית, אך לא על נזק פיזי (קצר חשמלי, שריפה, רטיבות, שבר או שימוש לא נאות במוצר) שנגרם למוצר.
      4. האחריות תינתן במעבדת השירות של יבואן אלא אם כן צוין אחרת  אחרת. האחריות על המדפסות, סורקים ומחשבים ניידים תינתן במעבדות היבואנים.
      5. במקרה של תקלה בתוכנה ולא בחומרה, יחויב הלקוח בעלות בדיקת מעבדה שהינה 150 ₪.
      6. במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ₪, תחול האחריות עלינו, ואנו נכנס בנעליו של היצרן/יבואן. ונאפשר
    • תקופת האחריות משתנה בהתאם למוצר על ידי היבואן.
    1. האחריות היא לתקופה נקובה שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר.
    2. . אחריות למוצרים שערכם נמוך מ- 300 ש"ח כולל מע"מ היא לתקופה של 14 יום אלא אם כן צוין אחרת.
      אחריות למוצרים שערכם גבוה מ- 300 ש"ח כולל מע"מ היא לתקופה של שנה אחת אלא אם כן צוין אחרת.
    3.  על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה. בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה תחול אחריות מוגבלת.
    4. . בתקופת האחריות החברה אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים ומקובלים.
    5.  בתקופת האחריות החברה תתקן ו/או תחליף, ללא תמורה, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה התקלקל בתנאיי שימוש רגילים, מקובלים ו/או שקיים פגם ביצורו.
    6.  במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
    7.  החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין.
    8. . זמן הטיפול במוצר תקול במסגרת אחריות לא יעלה על 30 ימים.
    9. . האחריות כפופה להגבלות היצרן.
    •  מקרים בהם לא תחול האחריות
    1. . הסרה או קריעתה של מדבקת האחריות ו/או מספר סידורי של המוצר.
    2. במידה וקיים למוצר נזק פיזי הנראה לעין.
    3.  המוצר נפגע כתוצאה משימוש שאיננו תואם את הוראות ההפעלה של היצרן.
    4. . המוצר נפגע כתוצאה מתאונה, כוח עליון לרבות רעידת אדמה, שריפה, ברק, מלחמה, נפילה ומקרים נוספים עליהם אין לחברה שליטה.
    5. המוצר נפגע כתוצאה משיבוש כלשהו ברשת החשמל או הפרעה כלשהי ברציפות אספקת החשמל
    6. . המוצר נפגע כתוצאה מחיבור לא תקין לרשת החשמל לרבות כבל חשמל שלא סופק ע"י החברה, שקע חשמל לא תקין, חוסר שימוש בהארקה, או פגיעה שמקורה במכשיר חשמלי אחר המחובר ישירות או בעקיפין למוצר.
    7.  המוצר נפגע כתוצאה משיבוש או הפרעה ברשת הטלפון.
    8. . המוצר נפגע כתוצאה מהצטברות אבק, הזנחה, חוסר טיפול בסיסי.
    9. . המוצר נפגע כתוצאה מהרכבה לא נכונה בהתאם להוראות היצרן.
    10. . כל שינוי במוצר שנעשה לא ע"י נציג של החברה עלול להפקיע את האחריות למוצר. גם אם נעשה שינוי למוצר, הוא יוחזר לחברה לטיפול במסגרת אחריות רק במצב המקורי שלו. לדוגמה, אם הוחלף המאוורר של המוצר, כאשר הוא יוחזר לחברה הוא יוחזר עם המאוורר המקורי בלבד.
    11. . חל שינוי בצבעו או צורתו של המוצר כתוצאה משימוש לא נכון

ביטול עסקה והחזרת מוצר:

  1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
  2. במידה ולקוח מעוניין לבטל את ההזמנה לפני שחוייב כרטיס האשראי, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות החברה או בעזרת לחציה בתפריט "החזרת-מוצר" ,בהודעה בדוא"ל .
  3. במידה ולקוח מעוניין לבטל את ההזמנה אחרי שחוייב כרטיס האשראי ולפני משלוח המוצר אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעה טלפונית, או באמצעות משלוח דוא"ל , בעזרת לחציה בתפריט "החזרת-מוצר".

במקרה זו יוחזר לו כספו באמצעות חברת האשראי, בקיזוז דמי הביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך ביניהם (למעט במקרים שבהם מדובר בהזמנה מיוחדת שנעשתה עבור הלקוח).

  1. ביטול הזמנה מיוחדת הינה הזמנה של מוצר שנעשה בהזמנה אישית ללקוח (הרכבת מחשב נייח ו/או מחשב נייד). ביטול הזמנה מסוג זה כרוך בדמי ביטול מיוחדים בשיעור של 30% מעלות העסקה ובכפוף להחלטת החברה.
  2. במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת עד 14 ימים מיום רכישת המוצר וזאת בתנאי שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, לא נפתח, ולא נעשה בו שימוש. במקרה זה יקבל הלקוח זיכוי לקניה בחנות \או החזר כספיולפי שיקול דעת של החברה, ובקיזוז עלויות ההובלה.
  3. החזרת מוצרים לאחר 14 יום מיום הרכישה, או מוצרים אשר אריזתם נפתחה ו/או נפגמה-הזיכוי בגינם יהיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

 

תמונות להמחשה בלבד

  1. לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמיםבאתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.
  2. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר.
  3. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר,לא יחייב הדבר את העסק , העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.

פרטיות

  1. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי.
    2. הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לוודא מודעות המבקרים באתר , מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.

שירות לקוחות

לרשות הגולשים באתר, עומד מוקד שירות הלקוחות של סטורפיסי . המוקד מטפל ומסייע בנושאי השימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים ותלונות.

ניתן לפנות למוקד באמצעות "צור קשר" באתר.

ניתן לפנות גם בטלפון: 077-503-0532

או בדוא"ל: cs@store-pc.co.il

עדכון אחרון לתקנון :16/01/2018

חלק עליון