לרשות לקוחותינו עומדים מספר דרכים לתשלום:
ביצוע תשלום באמצעות כרטיס אשראי, לאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי. עסקאות מעל 500 ₪ מותנות בחתימה ומילוי פרטי הלקוח בטופס “חיוב כרטיס אשראי” שישלח ללקוח בפקס/דוא”ל ויוחזר אלינו בצירוף תעודת זהות.
ביצוע תשלום באמצעות העברה בנקאית.
ביצוע תשלום בהעסקה טלפונית.
במזומן לשליח מחברת השליחויות.
עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה. רק לאחר אישור ההזמנה או הפקת חשבונית יבוצע החיוב. אי ביצוע חיוב משמעו שלא התקיימה עיסקה בין המזמין לחברה. השארת פרטי תשלום לכשעצמם אינם מחייבים את החברה לביצוע עסקה.
לאחר ההזמנה במידת הצורך יוצר עמכם קשר לאישור ההזמנה או להשלים פרטים נדרשים לצורך השלמת ההזמנה.
סטור פיסי שומרת לעצמה את האפשרות לא לבצע הזמנה מסויימת או לבצע ביטול הזמנה בכל עת וזאת על פי שיקול דעתה של סוטר פיסי.

1. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 ימים ממועד הוצאת החשבונית, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני/עמוד ייעודי באתר/
ישירות אל החנות, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן
2. במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור הנקוב בחוק הגנת  .
בקיזוז דמי הביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 ₪
הנמוך ביניהם (למעט במקרים שבהם מדובר בהזמנה מיוחדת שנעשתה עבור הלקוח).
ביטול הזמנה מיוחדת הינה הזמנה של מוצר שנעשה בהזמנה אישית ללקוח (הרכבת מחשב נייח ו/או מחשב נייד)ומוצרי אפל.
ביטול הזמנה מסוג זה כרוך בדמי ביטול מיוחדים בשיעור של 15% מעלות העסקה ובכפוף להחלטת החברה.
3. אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני החנות,  על הלקוח. מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
4. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר.
5. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נעשה בהם שימוש, פורקו והורכבו , הוצאו מאריזתם או שבוצעה אקטיבציה אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .
6. לא ניתן להחזיר ותכנות ומערכות הפעלה, מחשבים שהורכבו לפי הזמנה, מחשבים ניידים וכף יד.
7. החנות רשאית לבטל כלשהי הזמנה כולה או חלקה ללא כול סיבה בכל עת.
8. הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
9. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון/עמוד ייעודי באתר .

למעבר לעמוד החזרת מוצר

אספקות מוצרים

    1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
    2. ככל ויבחר הלקוח לקבל את המוצר במשלוח, החנות תפעל כדי לספק את המוצר לפי שיטת המשלוח שנבחרה ובהתאם לתנאיה המפורטים בעת בחירת אופן האספקה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
    3. החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כמפורט בסעיף 8.3 לעיל ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.
    4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
    5. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת שילוח ו/או דואר שליחים ו/או BOXIT בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה.
    6. יובהר כי ישנו תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו’, התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.
    7. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
    8. ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים באחד הסניפים, הלקוח יגיע לאחד מסניפי החברה רק לאחר תאום מראש או לאחר קבלת הודעת טקסט לטלפון הנייד אשר מודיעה על הגעת המוצר לסניף הנבחר. במקרה כזה לא יחויבו דמי משלוח.
    9. אספקת המוצרים הינה עד בית הלקוח ע”י חברת השליחויות או עד לסניף הדואר הקרוב לבית הלקוח ע”י דואר ישראל בהתאם למפורט בהזמנה ובהתאם לנוהל חלוקת הדואר בישוב.
    10. המונח הובלה ואספקה בתקנון זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח פעולות אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.
    11. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל ממלאי החנות. והדבר יתגלה רק לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה החנות תיצור קשר עם הלקוח והוא לא יחויב וההזמנה תבוטל.
    12. זמן אספקת המשלוח נמדד החל מקבלת אישור ההזמנה ע”י החנות וקבלת אישור מחברת האשראי.
    13. בעת אספקת ההזמנה בסניף יבוצע אימות לכרטיס האשראי שחויב באתר על ההזמנה. יש להגיע עם כרטיס האשראי שחויב ועם תעודת הזהות של בעל  הכרטיס לאימות. ההזמנה תסופק אך ורק לבעל כרטיס האשראי.
חלק עליון
צריכים עזרה ? דברו איתנו