פתח קריאה

פתיחת קריאת שירות מהירה: 

פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה)
שעות פעילות מוקד התמיכה בימים א’- ה’, בין השעות 19:00 – 09:00.
לאחר שליחת הפניה , תיפתח קריאה במערכת התמיכה שלנו תשלח הודעה דוא”ל עם מספר פנייה למעקב .
כל הפניות מגיעות למערכת ומטופלות בהקדם האפשרי על ידי צוות התמיכה זמן טיפול בפנייה עד 24 שעות 

[sb-tickets]
דילוג לתוכן