שאלות ותשובות

מהו זמן האספקה של המוצר?

זמן האספקה של כל מוצר עד 3ימי עסקים (לא כולל שישי,שבת וחגים), ונספר החל מיום אישור כרטיס האשראי.

אנו עושים מאמץ להקדים את אספקת המוצרים מעבר לזמן האספקה המובטח.

האם ניתן לרכוש ולקבל במקום?

אנו מאפשרים לבציעה הזמנה באתר לאיסוף מהחנות רק לאחר קבלת הודעת SMS אשר מאשרת שהזמנה מוכנה

כיצד ניתן להתייעץ או לשאול שאלות טכניות?

ניתן לפנות למוקד במספר דרכים 

  1. דרך צור קשרבצירוף מקט או תיאור המוצר
  2.  לתקשר למוקד  לבקש לשוחח עם נציג טכניהתגובה תהיה מהירה בשעות העבודה.
  3. או באמצעות העזרת תוכנות מסרים ווצאפ  למספר 0587171781 
  4. בעזרת צ’אט

לכמה תשלומים ניתן לפרוס את מחיר המוצר?

ספר התשלומים המקסימלי 12 , זאת בדף המוצר עצמו או בדף הקופה“.

מהי תקופת האחריות למוצר?

זמן האחריות למוצר מצויין בדף המוצר, לחלק מהמוצרים יש אחריות  איסוף והחזרה מבית הלקוח
במידע והספק/יבואן לא ניתן לאתר אנו נספק לכם את האחריות בכפוף לתקנון ולמדיניות האחריות

מה קורה אם מוצר שהזמנתי חסר במלאי?

 החיוב נעשה רק בעת הפקת החשבונית ותעודת המשלוח, כך שבמידה והמוצר אינו במלאי כרטיס האשראי לא יחוייב והודעה תמסר טלפונית ללקוח בטווח של יום עסקים.

האם מערכת סליקת האשראי שלכם בטוחה?

אנו סולקים כרטיסי אשראי על ידי חברת TRANZILLA, חברה המובילה בישראלית בתחום סליקת כרטיסי אשראי, בעלת תקן(PCI-DSS) אבטחה גבוה העומד בקריטריוני חברות האשראי הבינלאומיות, פרטי כרטיס האשראי מוזנים ישירות למסוף הסליקה של חברת TRANZILLA המוטמע אצלנו באתר ונתוני העסקה מועברים בצורה מוצפנת ופרטי הכרטיס אינם נשמרים.

הם אנו מציעים שירותי מעבדה ?

בוודאי. אנו מציעים שירותי מעבדה מתקדמים למחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, שרתים ומחשבי מותג. המעבדה שלנו נחשבת לאחת המעבדות המקצועיות והותיקות בארץ, שמשרתת לקוחות כבר מעל ל-15 שנים. המעבדה מציעה את שירותיה ללקוחות עסקיים ופרטיים, גם אם לא רכשתם את המחשב שלכם אצלנו.

הם אנו מתקנים משבים ניידיים ?

בוודאי. המעבדה שלנו מציעה שירותי תיקונים מתקדמים למחשבים ניידים, כולל החלפת סוללות פנימיות, תיקון והחלפה של מסכים שבורים, תיקונים חשמליים, שדרוגים וטיפולי תוכנה ועוד. ניתן להשיג אצלנו גם מטענים מקוריים ותחליפיים וסוללות מקוריות ותחליפיות לרוב המחשבים הניידים.

מה ההבדל בין מחשב חדש למחשב מחודש?

נפתח בתיאור של מחשב חדש: מחשב חדש הוא מחשב אשר יצא ממפעל הייצור, הוא ארוז, לא נפתח, לא הודלק ולא בוצע בו כל שימוש. מרבית המחשבים החדשים מגיעים עם איטום כלשהו על אריזת המחשב על מנת לסמל את היותו חדש שלא נפתח. בקצרה, מחשב שמעולם לא היה בו כל שימוש מכל סוג.

נמשיך בתיאור של מחשב מחודש; מחשב זה הוא סוג של מוצר אלקטרוני טכנולוגי אשר אינו חדש, היה בו שימוש כלשהו אך הוא חזר לחברה היצרנית או המשווקת, עבר תהליך התאמה וייצור מחדש באופן קפדני ביותר, עד להגעה לרמה של מחשב חדש לחלוטין.

כיצד מחשב זוכה לתואר מחשב מחודש?

ובכן להלן הסיבות למחשבים אשר הופכים להיות מחשבים מחודשים:

תצוגה
מחשב אשר שימש כמחשב תצוגה והוצג בחנות מסויימת. מדובר בתצוגה בה לא נעשה שימוש כמובן, אלא רק הצגה של המחשב.

עודפים
מחשב אשר פשוט לא נמכר וקוטלג תחת עודפים בשל החלפת מלאי, שינוי נתונים וכדומה.

פגמים קוסמטיים
לפטופ מחודש יכול להיות מחשב חדש אשר הוחזר על ידי לקוח בשל פגם קוסמטי כלשהו, ויכול להיות שמדובר בפגם קוסמטי קל ביותר ללא כל שימוש במחשב עצמו, שכן הוא עצמו לא נפתח.

מתנה
מחשב אשר נרכש כמתנה אך הוחזר על ידי מקבל המתנה ללא כל שימוש בו. כאן המקום לציין שמחשבים אלו מגיעים סגורים ואטומים כפי שנמכרו ומי שמצליח לרכוש מחשב כזה, סביר שירגיש שקיבל מתנה בעצמו.

קיימות עוד סיבות נוספות לתיוגו של מחשב כ”מחשב מחודש”, אך מה שחשוב לדעת הוא כי מדובר במחשב תקין לחלוטין שגם אם נעשה בו שימוש קל, הרי שהוא עבר לאחר מכן בדיקות קפדניות, החלפות ותיקונים, עד שנמצא תקין ומוכן לשימוש. לא בוצעו בו הורדות, לא הותקנו בו כל מיני תוכנות, וחשוב לציין שגם על מחשבים אלו מוענקת אחריות, כך שאתם יכולים להיות רגועים. הסיבה שמחשב זה אינו יכול להימכר כחדש היא משום שחברה לא יכולה לקרוא למחשב “חדש”, לאחר שהוא יצא ממפעליה.

אלצנו גם מחשבים מחודשים זוכים לאחריות מלאה כלומר שנה אחריות 

הם ניתן לחזר את מוצרים או להחליף מוצרים?

בהחלט. אנו פועלים בהתאם לחוקי מדינת ישראל ולכן ניתן להחזיר מוצרים עד ל-14 ימים מתאריך רכישתם. המוצרים צריכים להיות סגורים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם שימוש כלשהו (כולל פתיחה), תמורתם ניתן לקבל החזר כספי מלבד 5% מערך המוצר או 100 ₪ – הזול מבניהם (כחוק).ניתן לעין בתקנון האתר ולקבל מידע נוסף בנושא

מוצר שלא קיים אצלנו באתר-האם ניתן להזמין אותו ?

מגוון המוצרים בעולם המחשבים הוא עצום, ולא תמיד אנחנו מספיקים לעדכן ולהעלות את כל מגוון המוצרים אלינו לאתר. חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו ? אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון1800-015-255 או בדוא”ל, או לשלוח לנו הודעה ווצאפ למספר:0587171781 , ואנו נשמח לבדוק עבורכם את זמינות המוצר והמחיר הטוב ביותר שנוכל לתת עבור אותו מוצר.

יש לכם עוד שאלות? נשמח לענות לכל שאלה