- מדיניות החזרת מוצרים
א. הרשת תאפשר החזרת מוצרים ותבצע החזר כספי לצרכן, בכל המקרים בהם הדבר מחויב עלפי הדין, לרבות:
אכל מוצר, שהמחיר ששולם בעדו הוא מעל 50 ש”ח, שהוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש, והמוצר לא נפגם – ובלבד שהמוצר הוחזר בהתאם לקבוע בתקנות הגנת הצרכן
ביטול עסקה(, התשע”א – 2010) בשלט זה “התקנות”( תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.)
הכול בכפוף לאמור בסעיפים הבאים.
ב. ביטול עסקה לרכישת מוצרי ״בית חכם״ תתאפשר ממועד ביצוע ההזמנה של המוצרים ועד מועד התקנתם אצל הצרכן.
ג. הרשת איננה מאפשרת החזרת מוצרים שנפגמו או שנעשה בהם שימוש(לדוגמא – מוצר שנעשתה בו התקנה, או שנערכה בו אקטיבציה. ) יודגש, כי החזרת טובין באריזה המקורית שלא נפתחה תהווה ראיה מספקת לאי עשיית שימוש בהם.
ד. לרשת זכות לגביית דמי ביטול בסך % 5 ממחיר המוצר או 100 ש”ח – לפי הנמוך, והכול בכפוף להוראות כל דין.
ה. לא תתאפשר החזרת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות.(לדוגמא משחבים הרכיבה אישית)
ו. לא תתאפשר החזרת מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול (לדוגמא: תוכנות), שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
ז.ב עסקת מכר מרחוק כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1891-, רשאי הצרכן לבטל בכתב לרבות בפקס או בתקשורת אלקטרונית( את העסקה, להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי, אם הודיע לרשת על ביטול העסקה כאמור עד תום 14 יום מיום קבלת המוצר ) ובשירות – עד תום 14 יום מיום עשיית העסקה ובלבד שמועד ביטול השירות לא יאוחר מ – 2 ימים שאינם ימי מנוחה( לפני המועד בו אמור השירות להינתן( או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כקבוע בדין לפי המאוחר. גם זכות ביטול זו לא תחול על מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, ועל מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
ח. בעסקה שנעשתה בעקבות “אירוע הצגה” )כהגדרתו בפרט 20 לתוספת לתקנות הגנת הצרכן)ביטול עסקה, התשע”א – 2010( יתאפשר החזר כספי בהתאם לקבוע בסעיף 2)5( לתקנות האמורות.
ט. זכות ביטול שירות השכרת מוצרים – מוגבלת בהתאם לקבוע בהסכם ההשכרה, ובכפוף להוראות כל דין.
י. זכות ביטול עסקה והחזר כספי כאשר העסקה נעשתה במסגרת מכירה מיוחדת )כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן( או מבצע – מוגבלת בהתאם לקבוע בתנאי/תקנון המבצע או המכירה המיוחדת, ובלבד שאלו הוצגו בפני הצרכן, בכתב, במועד הרכישה, ובכפוף להוראות כל דין.
2. בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את הרשת לבצע החזר כספי, הרשת תבצע החזר כספי בהתאם להוראות הדין. הרשת איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין.
3. לרשת שיקול דעת לבצע החזר כספי או למסור ללקוח שובר זיכוי, במקרים הבאים:
א. מוצר שהמחיר ששולם בעדו הנו 50 ש”ח או פחות, אשר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש, אם החזרתו מתבקשת עד 14 יום ממועד הרכישה, ובלבד שהאריזה לא נפתחה ולא נקרעה.
ב. הרשת רשאית לוותר על דמי הביטול שהיא זכאית להם על פי הדין, כולם או חלקם.
תמונות להמחשה בלבד
1. לעיתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.
2. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר.
3. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק , העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.הודעה על ביטול העסקה ניתן למסור באחת הדרכים שלהלן:
בקישור הייעודי בדף הראשי באתר; ביטול עסקה
בדואר אלקטרוני cs@store-pc.co.il
בדואר רשום ת.ד 1107 נתניה מיקוד 4211002
בפקס:0795308505
בעל-פה בטלפון 8756*